Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Dyrekcja

Dyrektor Marek Stanik

tel.: 44 732 78 41

faks: 44 732 78 40

e-mail: poradnia@powiat-piotrkowski.pl

pokój 112, I piętro

Uchwała nr 329/2013 [.pdf, 294.72 kB] - Zarządu Powiatu w Piotrkowie Trybunalskim

Oświadczenie majatkowe Dyrektora Powiatowej Poradni Psychologiczno -Pedagogicznej w Piotrkowie Trybunalskim znajduje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w zakładce oświadczenia majatkowe: http://www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl/

Do kompetencji dyrektora Poradni należy w szczególności:

  1. kierowanie działalnością Poradni i reprezentowanie jej na zewnątrz,

  2. realizowanie uchwał Rady Pedagogicznej podjętych w ramach jej kompetencji,

  3. dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym Poradni i ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe wykorzystanie.

 Dyrektor Poradni decyduje w sprawach:

  1. zatrudniania i zwalniania pracowników Poradni,
  2. przyznawania nagród oraz wymierzania kar porządkowych pracownikom Poradni,
  3. występowania z wnioskami w sprawach odznaczeń, nagród i innych wyróżnień dla pracowników Poradni.

Dyrektor w wykonywaniu swoich zadań współpracuje z Radą Pedagogiczną.


Wicedyrektor Dorota Kisiel

tel./faks: 44 732 78 40

e-mail: poradnia@powiat-piotrkowski.pl

pokój 24, parter

Szczegółowy podział zadań i kompetencji w ramach kierowania Poradnią określa dyrektor Poradni w zakresie obowiązków wicedyrektora w szczególności dotyczą one odpowiedzialności za prawidłowy przebieg pracy merytorycznej Poradni.

Wicedyrektor, pozostający w stałej zależności służbowej z dyrektorem, w szczególności:

  1. odpowiada za działalność merytoryczną Poradni oraz wspólnie z dyrektorem reprezentuje ją na zewnątrz,
  2. sprawuje nadzór pedagogiczny,
  3. realizuje uchwały Rady Pedagogicznej podjęte w ramach jej kompetencji stanowiących, 
  4. dysponuje środkami określonymi w planie finansowym Poradni, zaopiniowanym przez Radę Pedagogiczną za wiedzą i w uzgodnieniu z dyrektorem Poradni i ponosi odpowiedzialność za ich prawidłowe wykorzystanie, może w uzgodnieniu z dyrektorem organizować administracyjną, finansową i gospodarczą obsługę Poradni,
  5. wykonuje inne zadania wynikające z przepisów szczególnych.
  6. współdziała ze szkołami wyższymi oraz z zakładami kształcenia nauczycieli w organizacji praktyk pedagogicznych w ramach pomocy w doskonaleniu przygotowania nowej kadry pedagogicznej.

Wicedyrektor Poradni w wykonywaniu swoich zadań współpracuje z dyrektorem Poradni, Radą Pedagogiczną, rodzicami dzieci oraz placówkami oświatowymi z terenu działania Poradni.

Wicedyrektor wykonuje zadania przewidziane w Statucie Poradni dla dyrektora podczas jego nieobecności w pracy

Podmiot udostępniający informację:
Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Piotrkowie Trybunalskim
odpowiada: Marek Stanik
data: 22-11-2017
wytworzył: Marek Stanik
data: 22-11-2017
data: 22-11-2017
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 19-06-2017 - Edycja treści
  • 31-03-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 2504